Aitània

"Aitània és el centre orogràfic d'aquest món, l'àrea on s'arrepleguen la major part de les precipitacions, la llar de rius que corren a través de barrancs urgents cap a la mar propera, el cor enlairat i més secret d'aquestes comarques centrals valencianes.
Sense renunciar a explorar altres territoris, Aitània serà la base freqüent sobre la que bastirem itineraris i convivències, compartirem mirades i farem petar la xarrada, en acabar la jornada, al voltant de plats i olles" Juli Pasqual

dimecres, 7 de desembre del 2011

Últimes notícies: avui, a l'hora del pati, Juan Pablo, Gemma i jo, hem acordat proposar el dissabte, dia 14 de gener, per a la propera excursió. Destinació: Aitana. Amb un poc de sort, haurà nevat!
Per a dinar, una olleta de blat picat a Benimantell, què dieu?

2 comentaris:

  1. Quina proposta més ensisadora!!
    Jo m'apunte!

    ResponElimina
  2. Jo també m'apunte. Blat picat al poble de Juli... impossible rebutjar la proposició!

    ResponElimina